Reklamacje
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką na własny koszt pod adres sklepu.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłania za pobraniem.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego ponosi klient.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Adres do zwrotu należy uzgodnić z pracownikiem Działu sprzedaży Internetowej:
e-mailowo pod adresem pomoc@papernet.pl lub telefonicznie pod numerem 71 795 06 13 lub tel. kom.: 508 16 16 14 .