Wymiana towaru
W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem kupujący powinien powiadomić o tym fakcie sprzedawcę najpóźniej do końca dnia kiedy przesyła została dostarczona do kupującego.
Najlepiej e-mailowo pod adresem pomoc@papernet.pl lub telefonicznie pod numerem 71 795 06 13 lub tel. kom.: 508 16 16 14 .
Po zapoznaniu się ze sprawą sprzedawca rozpocznie procedurę odesłania towaru i wymiany na zgodny z zamówieniem. W przypadku braku towaru zostanie wystawiona korekta na brakujący towar, a należność zwrócona z zasadami zwrotów na konto Klienta.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, i musi być zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Sprzedawca nie ponosi kosztów zwrotu towaru, ponosi je klient.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, minus koszty transportu zwróconego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.
Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi ( wartość zwrotu pomniejszona jest o koszty transportu w dwie strony ).